Informacje

Typ elementu:format / typ pliku:
Logo Uczelni .jpg .cdr .eps
Hasło promocyjne .jpg .cdr .eps
Wizytówka "standard" .jpg .cdr .eps
Papier listowy A4 (PL) .jpg .cdr .eps
Papier listowy A4 (ENG) .jpg .cdr .eps
Koperta dl .jpg .cdr .eps
Tabliczka na drzwi .jpg .cdr .eps
Tła do prezentacji multimedialnych (PL i ENG) .zip
Oficjalna czcionka .zip

Rzecznik Prasowy

Mariola Dymarczyk-Kuroczycka

Budynek Główny, wejście "C" pok. 37
ul. Królowej Jadwigi 27/39
Poznań 61-871

tel.: (61) 835 52 94
tel. kom.: 515 175 550

e-mail:
W związku z prowadzonym remontem Budynku Głównego i zajętym z tego powodu parkingiem A, uprzejmie prosimy pracowników, którzy mają przydzielony parking B o parkowanie na parkingu B, natomiast osoby, które mają przydzielony parking A o parkowanie na parkingu C1. Pozostałe osoby, które nie mają przydzielonego parkingu, proszone są o parkowanie przy Bibliotece. 

mapa parkingi

Dział Administracyjno-Gospodarczy

Dostępne są karnety na korty przy ul. Droga Dębińska 7 w Poznaniu, na 2018 rok.
Cena karnetu wynosi 270 zł brutto do wykorzystania 24 godziny w wolnych godzinach od zajęć dydaktycznych po uprzedniej rezerwacji. Kort czynny od godz.8:00 do zmierzchu. Wpłaty należy dokonywać w kasie uczelni Budynek Główny Segm. B we wtorki i czwartki w godzinach od 10:30 do 13:00. Z potwierdzeniem wpłaty odbiór karnetu na kortach Droga Dębińska 7 od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 14:00.

Dział Administracyjno-Gospodarczy.

W związku z Integraliami w dniach 16-18 maja, uprzejmie prosimy pracowników którzy mają wykupione miejsca na parkingu B o parkowanie samochodów na Parkingu C tj. między Nową Halą, a Budynkiem Dydaktycznym. Za utrudnienia uprzejmie przepraszamy. Dział Administracyjno-Gospodarczy.

Komunikat Rektora w sprawie organizacji pracy Uczelni w terminach około majowych - [link]


Program STATISTICA 13


Osoby zainteresowane programem Statistica na lata 2018 i 2019, prosimy o zapoznanie się z warunkami użytkowania oprogramowania Statistica i wypełnienie załączonego wniosku (studenci i doktoranci mają obowiązek przedłożyć aktualną legitymację studencką) oraz dostarczenie go do Sekcji Obliczeniowej (budynek Biblioteki Głównej pokój 102 do pani mgr Elżbiety Hurnik, tel. 61 835 50 88). Wniosek ten będzie podstawą do wydania oprogramowania na dwa lata oraz da możliwość pobrania najnowszej wersji ww. pakietu programu Statistica.

Warunki użytkowania programu
Wniosek dla pracowników
Wniosek dla studentów i doktorantów

Pracownicy których piloty do szlabanów nie działają, proszeni są o pilne dostarczenie ich, w celu naprawy, do pok. nr 300 - Budynek Główny AWF.
Dział Administracyjno-Gospodarczy.


Instrukcje bezpieczeństwa pożarowego Budynków w Poznaniu:

Budynek Główny
Budynek Dydaktyczny
Budynek Dydaktyczno-sportowy (Akademickie Centrum Kultury TROPS)
Budynek Rektoratu
Biblioteka
Dom Studencki
Stara Willa

Oświadczenie:

Oświadczenie zapoznania się z instrukcją bezpieczeństwa


W związku z pytaniami dotyczącymi źródeł finansowania w programie EOD, poniżej zamieszczamy możliwe źródła.

Źródła finansowania

Platforma Obsługi Nauki Platon U3

Zachęcam do korzystania z bezpłatnej platformy obsługi nauki „Platon U3”. Usługi zbudowane są w oparciu o innowacyjną infrastrukturę obliczeniowo-usługową, o zasięgu ogólnokrajowym, dostarczającą aplikacje na żądanie, przestrzeń dyskową na potrzeby archiwizacji oraz inne usługi. Dostęp do platformy dla pracowników Uczelni jest bezpłatny.

Szczegóły: https://pcss.cloud.pionier.net.pl/index.php?page=aboutProject
Rejestracja użytkownika: https://pcss.cloud.pionier.net.pl/index.php?page=register

Inż. Lechosław Petruk

Oprogramowanie Teamviewer


W związku z zakupem przez Uczelnię oprogramowania Teamviewer informuję, że trwa sukcesywne instalowanie oprogramowania na komputerach podłączonych do uczelnianej sieci komputerowej. Na komputerach instalowany jest program o nazwie „pomoc IT”.

Oprogramowanie to służy między innymi do zdalnego wsparcia użytkowników przy różnych problemach komputerowych. Chcąc skorzystać z pomocy zdalnej wystarczy uruchomić skrót „pomocIT” i podać przez telefon numer ID bez zamykania programu. Po podaniu numeru pracownik naszego działu będzie miał możliwość zdalnego usunięcia problemu. Jednocześnie informuję, że nawiązane połączenie jest bezpieczne i nie stanowi zagrożenia dla danych zgromadzonych na komputerze. Plik do pobrania tutaj.
Pracownicy których piloty do szlabanów nie działają,  proszeni są o pilne dostarczenie ich w celu naprawy pok. nr. 300 - Budynek Główny AWF.Dział Administracyjno-Gospodarczy.
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie oraz dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Użytkownik może kontrolować je za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z niniejszego serwisu internetowego, bez zmiany tych ustawień oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
OK Nie wyrażam zgody