Oferty pracy i praktyk

Znajdziesz tu najnowsze oferty pracy zebrane przez Dział Marketingu i Karier

Jeżeli chciałbyś zamieścić tu swoją ofertę pracy zapraszamy do zakładki Dla Pracodawcy.
Firma SAT przedstawiciel renomowanych marek sportowych Marker, Voelkl, Dalbello, Coleman, Campingaz, Sevylor, poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. marketingu i komunikacji
dla marek narciarskich oraz grill / outdoor

Miejsce pracy: Poznań

Do Twoich zadań będzie należeć
• Przygotowywanie i realizacja planów komunikacji (przy wsparciu grafika i specjalisty ds. eventów) marketingowych.
• Planowanie i realizacja współpracy z influencerami / testerami. Negocjacje, rozliczenia, kontakt.
• Planowanie i współ-realizacja działań event-marketing. Negocjacje, rozliczenia, kontakt.
• Planowanie i realizacja działań Social Media.
• Bezpośredni kontakt z producentami w sprawach marketingu.

Wymagania na stanowisku
• Czynne uprawianie narciarstwa.
• Dobra organizacja pracy.
• Umiejętność pracy w zespole, dobra komunikacja i umiejętność egzekwowania zadań.
• Minimum 1 rok doświadczenia w pracy w branży marketingowej.

Oferujemy:
• Perspektywę pracy w dynamicznie rozwijającym się projekcie.
• Pracę w młodym, ambitnym zespole.
• Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
• Możliwość kształtowania wizerunku największych marek sportowych i outdorowych na świecie
• Dużą samodzielność na stanowisku i możliwość rozwoju kompetencji marketingowych

Osoby zainteresowane i spełniające wszystkie wymagania prosimy o przesyłanie aplikacji
na adres e-mail:









Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922) SAT TS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością informuje, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SAT TS Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu ul. Grochowska 27, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000633957, kapitał zakładowy: 100 000,00 zł, NIP: 7792446406, REGON: 365284658 („Spółka”),
2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Spółkę dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zarówno obecnej jak i przyszłych rekrutacji,
3) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
4) podanie danych osobowych jest dobrowolne.
W treści CV prosimy kandydatów o zamieszczenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zarówno obecnej jak i przyszłych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). W przypadku zatrudnienia, wyrażam zgodę, aby moje dane osobowe przekazane na potrzeby rekrutacji były przechowywane przez SAT TS. sp. z o.o. w dokumentacji kadrowej ”.
Firma SAT przedstawiciel renomowanych marek sportowych On Running, X-Bionic, X-Socks, Rudy Project, poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. marketingu i komunikacji
dla rynku rowerowego i biegowego

Miejsce pracy: Poznań

Do Twoich zadań będzie należeć
• Przygotowywanie i realizacja planów komunikacji (przy wsparciu grafika i specjalisty ds. eventów) marketingowych.
• Planowanie i realizacja współpracy z influencerami / testerami. Negocjacje, rozliczenia, kontakt.
• Planowanie i współ-realizacja dzialań event-marketing. Negocjacje, rozliczenia, kontakt.
• Planowanie i realizacja działań Social Media.
• Bezpośredni kontakt z producentami w sprawach marketingu.

Wymagania na stanowisku
• Czynne uprawianie biegania lub kolarstwa / triathlonu.
• Dobra organizacja pracy.
• Umiejętność pracy w zespole, dobra komunikacja i umiejętność egzekwowania zadań.
• Chęć nauki i rozwoju w branży marketingowej (doświadczenie nie jest konieczne)

Oferujemy:
• Perspektywę pracy w dynamicznie rozwijającym się projekcie.
• Pracę w młodym, ambitnym zespole.
• Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
• Możliwość kształtowania wizerunku największych marek sportowych na świecie
• Dużą samodzielność na stanowisku i możliwość rozwoju kompetencji marketingowych
Osoby zainteresowane i spełniające wszystkie wymagania prosimy o przesyłanie aplikacji
na adres e-mail:






Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922) SAT TS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością informuje, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SAT TS Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu ul. Grochowska 27, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000633957, kapitał zakładowy: 100 000,00 zł, NIP: 7792446406, REGON: 365284658 („Spółka”),
2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Spółkę dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zarówno obecnej jak i przyszłych rekrutacji,
3) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
4) podanie danych osobowych jest dobrowolne.
W treści CV prosimy kandydatów o zamieszczenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zarówno obecnej jak i przyszłych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). W przypadku zatrudnienia, wyrażam zgodę, aby moje dane osobowe przekazane na potrzeby rekrutacji były przechowywane przez SAT TS. sp. z o.o. w dokumentacji kadrowej ”.

W związku ze zwiększeniem kontraktu z NFZ Klinika "Misja Sokoła" w Poznaniu zatrudni fizjoterapeutę na 1/2 etatu.

Wymagania:

- umiejętność planowania i przeprowadzania rehabilitacji pacjentów ortopedycznych, geriatrycznych oraz neurologicznych

- umiejętność pracy z dziećmi (w placówce działa poradnia wad postawy)

- dyspozycyjność

- mile widziane kursy dodatkowe (PNF, terapia manualna, terapia tkanek miękkich)

- wysoka kultura osobista

- łatwość w nawiązywaniu kontaktów

Forma zatrudnienia:

- umowa o pracę/zlecenie/własna działalność

Oferujemy:

- stabilne warunki pracy w młodym zespole w firmie z wieloletnim doświadczeniem na poznańskim rynku rehabilitacyjnym

- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego

Praca od sierpnia.

CV proszę przesyłać na adres:

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Dla naszego Klienta z branży turystycznej, znajdującego się w czołówce ratingu polskich biur podróży poszukujemy Kandydata z doświadczeniem na stanowisko:

Specjalista ds. Turystyki
Miejsce pracy: Poznań
nr ref. 180107_ST


Obowiązki:
• Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami indywidualnymi oraz partnerami zewnętrznymi
• Bezpośrednia obsługa klientów indywidualnych oraz doradztwo w zakresie oferowanych wyjazdów
• Bieżąca obsługa partnerów zewnętrznych
• Obsługa zapytań telefonicznych, mailowych
• Utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami biura
• Konsultacje produktowe oraz przygotowywanie ofert dla klientów
• Pogłębianie wiedzy o obsługiwanych destynacjach
• Udział w targach i szkoleniach branżowych

Wymagania:
• Doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży w branży turystycznej
• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży wyjazdów grupowych, projektów incentive i eventów
• Dobra znajomość jęz. angielskiego (min. B1/B2)
• Mile widziane wykształcenie związane z turystyką
• Biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność, otwartość na potrzeby klienta
• Wysoka kultura osobista, uprzejmość, opanowanie
• Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
• Samodzielność i kreatywność w rozwiązywaniu problemów
• Otwartość na podnoszenie kwalifikacji i pogłębianie wiedzy
• Pasja związana z podróżami

Nasz Klient oferuje:
• Pracę na pełen etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• System szkoleń wewnętrznych
• Zagraniczne wyjazdy szkoleniowe (study tour)
• Możliwość dalszego rozwoju zawodowego w strukturach firmy oraz udziału w tworzeniu produktu turystycznego




Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV wraz z nazwą stanowiska w tytule wiadomości na adres:
Prosimy o załączenie następującej klauzuli: Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Kalen moich
danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych, w celach związanych z procesem rekrutacji,
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.)
Dla naszego Klienta, znanej marki z branży turystycznej o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy ambitnej i zmotywowanej osoby na stanowisko:

Asystent Managera Produktu Turystycznego
Nr ref. 180702_AMPT
Miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków:
• Bieżące wsparcie Managera w obsłudze produktu turystycznego, a w tym:
o Udział w przygotowywaniu oferty katalogowej
o Bieżący kontakt z kontrahentami
o Udział w obsłudze realizacji świadczeń hotelowych
o Ścisła współpraca i wymiana informacji z rezydentami biura
o Obsługa systemu rezerwacyjnego w zakresie zakładania rezerwacji, modelowania usług i dokonywania ewentualnych zmian
o Weryfikacja poprawności merytorycznej wszystkich danych, poprawności ich wyświetlania w serwisach internetowych i w systemie rezerwacyjnym

Wymagania:
• Wykształcenie wyższe lub status studenta
• Doświadczenie w pracy dla branży turystycznej
• Biegła znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
• Bardzo dobra znajomość MS Office (zwłaszcza Excel)
• Dostępność w pełnym wymiarze godzin (pełen etat)
• Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów
• Samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy
• Entuzjazm, inicjatywa i kreatywność
• Duże zaangażowanie w wykonywaną pracę
• Zdolności analityczne i organizacyjne
• Dyspozycyjność i odporność na stres

Oferujemy:
• Ambitną, dającą satysfakcję pracę dla znanej marki
• Możliwość posiadania wpływu na rozwój produktu turystycznego
• Współpracę w przyjaznym, zaangażowanym zespole
• Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów
• System motywacyjny powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych




Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV wraz z nazwą stanowiska w tytule wiadomości na adres:
Prosimy o załączenie następującej klauzuli: Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Kalen moich
danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych, w celach związanych z procesem rekrutacji,
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.)
Szukamy Studentki/Studenta na Staż Studencko-Edukacyjny

Dział Marketingu wprowadza:
- nową stronę www
- animację produktową
- nowe, specjalne zdjęcia
- działania w Social Mediach
- on-linowe działania na terenie Polski i Europy
- kampanie Google
- pozycjonowanie
- uruchomienie narzędzi Marketing Automation
- mailingi

Stażystka/Stażysta pomoże nam w wybranych zadaniach.
Otrzyma również wsparcie mentoringowo-szkoleniowe.

Zapraszamy do wysłania swojego CV osoby, które:
- są studentami
- chcą zdobyć doświadczenie biznesowe
- oficjalnie zrealizować praktyki
- zrealizować swoje pomysły
- chcą być przeszkolone i prowadzone przez mentora
- chcą pojawiać się w naszym biurze
- dysponują 2 miesiącami, w wymiarze minimum 25 godzin tygodniowo

Oferujemy
- naukę i doświadczenie
- wynagrodzenie edukacyjne 500zł miesięcznie netto
- pisemne potwierdzenie praktyk, referencje
- możliwość dalszej stałej pracy
- elastyczne godziny stażu, w pełnym lub niepełnym wymiarze

W Crystal-Panel.com produkujemy płaskie panele LED, podświetlane krawędziowo. Jest to nowoczesna alternatywa dla tradycyjnych metod ekspozycji świetlnej ze względu na wyjątkową cienkość kasetonu (od 4mm), oszczędność energii i generowanego ciepła, a przede wszystkim efekt równomiernego podświetlenia całej powierzchni.

Nasz produkt może być wykorzystany do podświetlenia reklam, obrazów, a także zainstalowany w meblach - np. w sklepach, czy centrach handlowych.

Dzięki takiemu rozwiązaniu Klient uzyskuje bezcieniowe podświetlenie produktów, głębię 3D i wyrazistość eksponowanych nadruków.

Istniejemy od 2011 roku, produkcję realizujemy w Polsce we własnym zakładzie produkcyjnym. Siedziba mieści się w Poznaniu przy ul. Błażeja 70D. Mamy wygodne biuro, w pełni wyposażone w dobry sprzęt, rozbudowaną infrastrukturę techniczną, automatyczny ekspres do kawy oraz ogródek do pracy latem. W firmie panuje wysoka kultura osobista i standardy komunikacji międzyludzkiej.

Czekamy na Twoje CV wyłącznie przez OLX  https://www.olx.pl/oferta/staz-studencki-edukacyjny-w-dziale-marketingu-CID4-IDwoofz.html
Skontaktujemy się i zaprosimy tylko wybrane osoby.
Płatny program stażowy – nie tylko dla studentów : )

Jeśli:
• jesteś studentem/studentką 5 roku lub absolwentem/absolwentką studiów wyższych o kierunkach technicznych, budowlanych, inżynierskich, sportowych LUB posiadasz już doświadczenie, ale chcesz zmienić zawód,
• jesteś komunikatywny/-a i łatwo nawiązujesz kontakty z innymi,
• cechuje Cię otwartość na zmiany i ciekawość życia,
• jesteś gotowy/-a podjąć się odpowiedzialnych zadań,
• jesteś dyspozycyjny/-a od poniedziałku do piątku,
• jesteś mobilny/-a i gotowy/-a do pracy na terenie jednego z wymienionych regionów (praca mobilna): woj. małopolskie, podkarpackie, wielkopolskie, łódzkie, dolnośląskie, pomorskie (Trójmiasto)

ZGŁOŚ SIĘ DO NAS na płatny program stażowy w dziale sprzedaży!


A MY:
• dostarczymy Ci niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną w ramach rocznego programu stażowego,
• przygotujemy dla Ciebie ciekawe, rozwojowe zadania,
• damy Ci możliwość pracy u lidera branży zamocowań oraz szansę na zatrudnienie po odbyciu stażu,
• wynagrodzimy Cię w kwocie 2 000 netto/miesiąc oraz damy możliwość uzyskania dodatkowej premii za realizację zadań.

Po więcej szczegółów na temat programu zapraszamy na stronę internetową: staz.wkret-met.com
NEGOCJATOR DS. POZYSKIWANIA ZGÓD

To będą Twoje zadania:
• spotkania w terenie z zarządcami nieruchomości, administratorami i zarządami wspólnot w celu zawarcia umów o dysponowanie nieruchomościami na potrzeby budowy sieci światłowodowej
• negocjowanie z zarządcami warunków, na jakich udostępnią INEA wejście na nieruchomość
• spotkania z mieszkańcami nieruchomości w celu przedstawienia im możliwości korzystania z usług INEA
• zawieranie umów z zarządcami
• raportowanie postępów prac

Idealny negocjator to osoba:
• łatwo nawiązująca kontakty z innymi osobami
• konsekwentna w działaniu i nie dająca za wygraną
• potrafiąca zbijać obiekcje i radzić sobie z argumentami rozmówców
• nie odpuszczająca łatwo - nie można dać się spławić zarządcy :)
• gotowa do spotkań z udziałem wielu uczestników (zebrania wspólnot mieszkaniowych)
• potrafiąca dobrze argumentować

Możesz liczyć na wiele dobrego:
• praca na umowę zlecenie
• wynagrodzenie prowizyjne za podpisane z zarządcami nieruchomości umowy
• wyznaczony teren, na którym działasz
• brak górnego limitu wynagrodzenia (ile umów podpiszesz, za tyle Ci zapłacimy)
• możliwość samodzielnego planowania grafiku w dowolnych godzinach (praca w pełnym wymiarze godzin lub praca dodatkowa - Ty wybierasz)
• duża samodzielność działania - pomagamy, ale nie kontrolujemy, sam decydujesz ile godzin w miesiącu pracujesz oraz z kim się spotykasz

Wyślij swoje CV klikając w link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=0d1c87c4fb0e448a9bdf8be73e38db63
SZUKAMY PRACOWNIKÓW DO SALONU SPORTOWEGO

Poszukujemy młodych, odważnych osób do współpracy w nowym salonie sprzedaży. Monobrand znanej marki hiszpańskiej JOMA (moda, obuwie, stroje sportowe).

Pracowitość, uczciwość, kreatywność to nasze kryteria.
Mile widziane ambicja i chęć do samodoskonalenia.
Praca w ładnym, estetycznym lokalu oraz w miłej atmosferze.

Wymagane zainteresowanie sportami.

Wynagrodzenie jest progresywne i zależne od kompetencji kandydata

Start lipiec/sierpień 2018. Proszę o przesyłanie CV na adres e-mail:
SALON SPRZEDAŻY JOMA Poznań, os. Zwycięstwa 5L
Szkoła Rodzenia MamyBobo poszukuje osoby na stanowisko fizjoterapeuty, która jest:
 - studentem IV lub V roku lub absolwentem AWF w Poznaniu
 - pasjonatem fizjoterapii, wirtuozem masażu oraz mistrzem organizacji czasu
 - chętna do pracy i podejmowania nowych wyzwań
 - dobrze wychowana, inteligentna i odpowiedzialna
 - przede wszystkim uśmiechnięta, towarzyska i pomocna

Co oferujemy?
 -  pracę ze wspaniałymi pacjentami Naszej Szkoły w otoczeniu specjalistów
 -  możliwość wyboru ścieżki rozwoju zawodowego i jej realizowania
 -  dofinansowanie kursów i szkoleń
 -  elastyczny grafik i realny wpływ na wydarzenia w MamyBobo
 -  satysfakcję z wykonywanych działań


Informacje dodatkowe
Życiorys ze zdjęciem opatrzony klauzulą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych prosimy
przesłać do 12.07.2018(czwartek) w tytule wpisując "fizjoterapia poznań2"
list motywacyjny będzie dodatkowym atutem

Kontakt:
www.mamybobo.pl

Informujemy:
w I etapie rekrutacji zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami
Pracownik magazynu- DARMOWY TRANSPORT

Podejmij wyzwanie z jedną z największych firm z branży odzieżowej!
Zależy Ci na przyjaznej atmosferze i życzliwym podejściu, chcesz zdobyć cenne doświadczenie?
Jeżeli tak, to złóż swoją aplikację, dołącz ze znajomymi do Randstad (licencja nr 47) i poznaj smak sukcesu od środka!

NIE MUSISZ SIĘ MARTWIĆ, ŻE NIE ZDĄŻYSZ DO PRACY-DARMOWY TRANSPORT Z POZNANIA, GNIEZNA I JAROCINA

Miejsce pracy: Gądki/k. Poznania
ZADZWOŃ LUB WYŚLIJ SMS O TREŚCI PRACA NA NR 785-102-806, NA PEWNO ODDZWONIMY!

OFERUJEMY:
- stawkę 15,50 zł brutto/h i atrakcyjne premie do 300zł miesięcznie
- ciepłe , zimne napoje za darmo
- pracę na pełen etat
- bezpłatny dojazd do 100km od Poznania
- opiekę Team Leadera przez 8 godzin na miejscu pracy
- dobrą atmosferę w pracy
- pracę lekką, bez hałasu i dźwigania
- możliwość zdobycia cennego, ciekawego doświadczenia zawodowego-
wszystkiego Cię nauczymy
- Randstad PLUS - opieka medyczna, karta sportowa w korzystnej cenie, vouchery i zniżki do sklepów, restauracji

ZADANIA:
- kontrola jakości odzieży ze zwrotów
- składanie, pakowanie i metkowanie odzieży
- sumienne wykonywanie zadań powierzonych przez przełożonego
- dbanie o ład i porządek w miejscu pracy

OCZEKUJEMY:
- zaangażowania
- gotowości do pracy w systemie 3 zmianowym (6 – 14:15 / 14:15 – 22:30 / 22:15 – 6:15)
- chęci i motywacji do pracy
- uśmiechu na co dzień 


ZADZWOŃ LUB WYŚLIJ SMS O TREŚCI PRACA NA NR 785-102-806, NA PEWNO ODDZWONIMY!
Kogo szukamy?
Listonoszka / Listonosz na okres wakacyjny lub na stałe



Co oferujemy?
- praca pon - pt - każdy weekend wolny!
- umowa o pracę lub umowa zlecenie w zależności od preferencji kandydatów
- fajny socjal - karty Multisport, dofinansowanie do wypoczynku nawet do 80 %
- jedna zmiana
- minimum 2560 brutto (w tym 210 zł premii za obecność i dobrą pracę)
- możliwość dorobienia sobie nadgodzinami w okresie urlopowym
- zatrudnienie OD ZARAZ! w różnych częściach Poznania - pracuj blisko domu!



Informacje dodatkowe
Szukamy chętnych do pracy jako listonosz pieszy, lub listonosz rowerowy
W niektórych lokalizacjach szukamy listonoszy samochodowych - konieczne własne auto.



Kontakt:
Tel 725 257 033 Hubert Kaczmarek
Zgłoszenia przez link na naszej stronie kariery:
http://tiny.pl/gswc6
 Wszystkie nasze oferty pracy: www.poczta-polska.pl/aplikuj/
Kogo szukamy?
Szukamy osoby posiadającej uprawnienia opiekuna kolonijnego oraz ratownika wodnego.


Co oferujemy?
Oferujemy wyjazd do Chorwacji (Kraljevica) w dniach 30 czerwca - 11 lipca.
Wynagrodzenie wysokości 1000zł netto , zakwaterowanie i pełne wyżywienie
Perspektywę długofalowej współpracy również w kolejnych sezonach


Informacje dodatkowe
Wyjazd z Dzierżoniowa (pod Wrocławiem) - opłacamy przejazd
Wszelkich dodatkowych informacji udzielimy telefonicznie i mailowo. :)


Kontakt:
(text) Marta Sulewska 793 793 818
(text)
Kogo szukamy?
KELNERKI, KELNERÓW
POMOCE KUCHENNE


Co oferujemy?
Atrakcyjne wynagrodzenie od 2500zł netto
Zapewniamy zakwaterowanie i wyżywienia


Informacje dodatkowe
Praca w Kompleksie Wypoczynkowo-Rehabilitacyjnym Jantar-SPA w Niechorzu nad morzem w systemie zmianowym.


Kontakt:
Marta Jankowska -tel. 503 371 051, 91 38 63 359
,
www.niechorze.jantar.ta.pl, www.jantar-spa.pl
Firma Większa Skala zatrudni na staż lub praktykę
na stanowisko: Opiekun Konta Klienta
Zajmujemy się prowadzeniem kont na Instagramie i pozyskiwaniem z niego wysokojakościowego ruchu na budowane przez nas strony ofertowe naszych klientów.

Poszukujemy do zespołu Opiekuna Konta. Do jego głównych zadań będzie należało prowadzenie kont klientów firmowych na portalu Instagram. Między innymi osoba ta będzie odpowiedzialna za planowanie postów, odpisywanie na wiadomości i komentarze, usuwanie obserwatorów nie będących klientami docelowymi. Jest to praca zdalna, wspomagamy się poprzez kilka prostych
w obsłudze programów działających w chmurze i telefon.
Poszukujemy osób:
-zaznajomionych z instagramem
-samodzielnych
-z energią do pracy
-umiejących obsługiwać komputer
-dobrze zorganizowanych
-szukających nowych wyzwań
-chcących uczyć się pracy w social mediach
Oferujemy:
-podstawę z każdego prowadzonego konta klienta.
-niezbędne programy do pracy
-bazę klientów na start
-szkolenie dot. obsługi programów i algorytmów instagrama
-pracę zdalną (elastyczny grafik pracy, lecz liczy się efekt wykonywanych zadań)
-rodzaj umowy jaki będziesz chciał

Wyślij już teraz swoje CV na maila
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Na Twoje CV czekamy do 31 sierpnia 2018 r.

Proszę o konkretne i zdecydowane zgłoszenia. W dokumentach aplikacyjnych konieczny jest dopisek: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)”.
Firma Większa Skala zajmująca się prowadzeniem i pozyskiwaniem z Instagrama wysokojakościowego ruchu na tworzone przez nią strony ofertowe i sklepy internetowe swoich klientów, poszukuje nowych Pracowników.

W związku z rozwojem Marki na rynki anglojęzyczne poszukuje Key Account Manager - kierownik ds. kluczowych klientów w modelu pracy zdalnej na rynki anglojęzyczne (Europa Zachodnia i Wielka Brytania)

Poszukujemy do zespołu doświadczonego kierownika ds. kluczowych klientów. Do głównych zadań tej osoby będzie należało:

-Pozyskiwanie nowych klientów
-Utrzymanie kontaktu z aktualnymi klientami firmy
-Współpraca z działem realizacji usług
-Budowanie bazy kontaktów

Oczekujemy:
-Dobrej znajomości języków obcych: j. angielski na poziomie komunikatywnym
-Doświadczenia w budowaniu relacji biznesowych
-Doświadczenia w kontaktach telefonicznych z klientami
-Dużej samodzielności
-Dyscypliny
-Podstawowej umiejętności obsługi komputera
-Dużo entuzjazmu
-Umiejętności sprzedażowych
-Chęci do dalszej edukacji w sprzedaży

Oferujemy:
-Pracę zdalną - kontaktujemy się przez telefon, skype, maile
-Dostęp do niezbędnych programów.
-Bazę klientów na start
-Szkolenia z technik pozyskiwania klientów
- Prowizję w formie stałego % od pozyskanych klientów

Wyślij swoje CV na maila Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Na Twoje zgłoszenie czekamy do 31 sierpnia 2018 r.

Proszę o konkretne i zdecydowane zgłoszenia. W dokumentach aplikacyjnych konieczny jest dopisek: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)”
Fundacja na rzecz Akademii Wychowania Fizycznego im. E. Piaseckiego poszukuje kandydatów na stanowisko Trenera Osiedlowego.

Podstawowy zakres obowiązków:
Osoby na tym stanowisku będą odpowiedzialne za prowadzenie stałych zajęć sportowo-rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży na przyszkolnych boiskach ze sztuczną nawierzchnią na terenie miasta Poznania przez ponad 5 miesięcy (od 2 lipca do 14 grudnia 2018 roku). Dodatkowo osoby te przeprowadzą obozy sportowe dla uczestników programu.
Szczegółowy zakres obowiązków:
• należy stworzyć kilka grup dzieci i młodzieży (minimum 15 osobowych) i prowadzić z nimi systematyczne zajęcia wg harmonogramu (od 4 do 5 dni w tygodniu – w roku szkolnym w godzinach popołudniowych, w wakacje w przedpołudniowych),
• zajęcia muszą być ciekawe i zróżnicowane (nie można skupiać się tylko i wyłącznie na jednej dyscyplinie sportu),

Wymagania niezbędne:
• ukończony kurs wychowawców kolonijnych,
• znajomość szerokiej gamy dyscyplin sportowych oraz podstawowych przepisów gier sportowych,
• dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,
• dyspozycyjność:
- od 4 do 5 dni w tygodniu (do wyboru, 3 do 5 godzin dziennie),
- przez cały okres programu w poniedziałki w godzinach 19:30 - 20:30 (zebrania organizacyjne – średnio raz w miesiącu),
- od 15 do 27 sierpnia (obozy sportowe w Chycinie).

Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie w ramach umowy zlecenia – od 20 do 25 zł brutto za godzinę (od 16,88 do 21,10 zł brutto w przypadku osób objętych ZUS),
• bezpłatne szkolenie BHP,
• specjalną odzież sportową (kurtka, dres sportowy, t-shirt i inne),
• możliwość zdobycia bezcennego doświadczenia i praktyki.

Wymagane dokumenty:
• CV i list motywacyjny,
• kopie (skany) dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje, świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzającym doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą,
• kopia oświadczenia- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowy do celów rekrutacji przeprowadzanej przez Fundację na rzecz Akademii Wychowania Fizycznego im. E. Piaseckiego w Poznaniu, ul. Królowej Jadwigi 27/39, 61-871 Poznań oraz oświadczam, że nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszę się nieposzlakowaną opinią.”

Kompletne aplikacje należy wysyłać drogą mailową na adres do dnia 21 czerwca 2018 roku.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie internetowej http://trener.awf.poznan.pl
Telefon kontaktowy: +48 61 8355-050

Dodatkowe informacje:
• aplikacje otrzymane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane,
• kontaktować będziemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
• kandydaci wstępnie zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej drogą mailową lub telefoniczną,
• informacje o ostatecznych wynikach naboru zostaną wysłane drogą mailową.
PRACA
Kogo szukamy?
Zatrudnię Instruktora zajęć Fitness lub Instruktora Jogi na płatny staż,z dalszym zatrudnieniem w Środzie Wlkp.

Obowiązki:
- prowadzenie zajęć grupowych (dynamiczne zajęcia,body & mind),
- treningów personalnych,
- obsługa recepcji.

Wymagania:
- potwierdzone dokumentami uprawnienia instruktorskie,
- dyspozycyjność,
- wysoka kultura osobista, kreatywność, odpowiedzialność.

Co oferujemy:
Umowę o pracę, na początek miesięczne wynagrodzenie 2300 zł brutto
Pracę w młodym zespole, możliwość rozwoju zawodowego.

Informacje dodatkowe:
Zainteresowane osoby proszę o wysłanie CV:

Mile widziane osoby z statusem studenta studiów zaocznych.
Prosimy o dopisanie klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji.

Kontakt
Alicja Banaś tel. 513 173 842
FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o., członek międzynarodowego holdingu Forum Media Group poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. pozyskiwania zgód marketingowych

Miejsce pracy: Poznań

Jesteś studentem studiów zaocznych lub po prostu poszukujesz pracy w biurze?
W związku z dynamicznym rozwojem sekcji baz danych poszukujemy osoby, która wesprze nasze działania w pozyskiwaniu zgód marketingowych.
Wyślij do nas swoje CV! Jesteśmy zainteresowani dłuższą współpracą z Tobą!
Szukamy osoby:
• Szybko uczącej się i elastycznej.
• Zaangażowanej, sumiennej i pozytywnie nastawionej do pracy.
• Otwartej i komunikatywnej.
• Dodatkowym atutem będzie dobra dykcja oraz doświadczenie w obsłudze klienta.

Zajmiesz się:
• Pozyskiwaniem zgód marketingowych dla nowych i posiadanych już kontaktów.
• Telefoniczną oraz mailową weryfikacją danych zawartych w posiadanych przez nas bazach.
• Pozyskiwaniem danych kontaktowych wzbogacających nasze zasoby bazodanowe.

Oferujemy:
• Pracę w międzynarodowym holdingu wydawniczym.
• Elastyczne godziny pracy: wypracujemy kompromis z Twoim planem zajęć.
• Zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną.
• Szereg profitów.
• Pracę w dogodnej lokalizacji.
• Możliwość rozwoju.

Aplikacje zawierające CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać
za pomocą linku:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=ad35329bbca34a1eb4d089ddc8185449


Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Kogo szukamy?
Specjalista ds. obsługi klienta z biegłym językiem niemieckim

WYMAGANIA:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2)
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- obsługa MS Office



Co oferujemy?
Nowoczesny i komfortowy budynek w centrum Poznania
Elastyczny grafik, możliwość zatrudnienia na pełen etat, 1 lub 3 lub w weekendy
50 minut płatnej przerwy w czasie dnia
W ramach umowy o pracę szkolenie językowe
Pełen trening przygotowujący do pracy
Pracę w międzynarodowym środowisku


Kontakt:

61 845 13 64
665 240 189
www.pracazniemieckim.pl
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie oraz dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Użytkownik może kontrolować je za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z niniejszego serwisu internetowego, bez zmiany tych ustawień oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
OK